donderdag 10 november 2011

Holy Stitch!


Ik ben druk bezig alles weer klaar te zetten en de auto vol te laden voor aankomend weekend! Vanmiddag kan ik beginnen mijn eigen cel weer in te richten voor de Holy Stitch. Een leuke, vlotte en hippe crafty markt met diverse webwinkels en creatievelingen die voor een weekend vrijwillig in de oude gevangenis De Blokhuispoort in Leeuwarden gaan zitten. Het is een ontzettend gezellige markt, waar je weer helemaal borrelend van ideeën weg komt! Het is dit weekend op zaterdag 12 (van 11.00 tot 20.00 uur) en zondag 13 november (van 10.00 tot 18.00).

Tijdens de beurs heb ik nog een leuke aanbieding voor jullie: ALLE VOORGESNEDEN FAT QUATERS = 4 HALEN, 3 BETALEN!


Als je me zoekt, ik zit in cel 16.

Ik hoop jullie het weekend allemaal te zien. Ik heb er in ieder geval weer zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten