vrijdag 22 juni 2012

Braderie Broeksterwoude

Morgen, zaterdag 23 juni, sta ik op de braderie in Broeksterwoude. De markt begint om 11 uur tot 5 uur. Mijn moeder en schoonmoeder staan er ook met sieraden en poppenkleding. En mijn zusje Maria staat er ook met haar shop Marutska. We hopen dat het een beetje droog blijft, dan zijn wij al tevreden!

Even een update van mijn atelier (klinkt nog steeds erg raar). De vloer is geverfd, twee wanden zijn behangen en DH heeft de eerste kast klaar!
Ik ben er zo blij mee. Hier kunnen allemaal rollen stof in staan! Voor dat ik deze vol heb...en er wordt gewerkt aan een tweede! Maar goed, eerst voorbereiden voor morgen en dan gaan we volgende week weer verder met klussen.

2 opmerkingen:

  1. wouw mooie kast! DH kan wel meubelmaker worden!
    Kom gauw eens kijken...
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kast ziet er al prachtig uit, ik kan me voorstellen dat je handen jeuken om em vol te zetten met mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen